Grb
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ
УПРАВА ЗА ТРЕЗОР
Сектор за финансирање, рачуноводство и контролу
Сектор за људске и материјалне ресурсе

У Сектору за финансирање, рачуноводство и контролу обављају се следећи послови:

  • израда предлога финансијског плана Управе;
  • израда предлога општих аката из делокруга финансирања и рачуноводства;
  • израда извештаја из области буџетског система;
  • поступање по процедурама стручних упутстава Министарства финансија из области финансирања и рачуноводства;
  • израда предлога Уредбе о тарифи, измена и допуна Уредбе;
  • припрема и израда предлога општих аката у вези примене тарифе;
  • пријем, контрола, оверавање и ликвидирање рачуноводствених исправа;
  • вођење пословних књига и књиговодствених евиденција и израда завршног рачуна Управе;
  • усклађивање рада организационих јединица у саставу Сектора;
  • контрола усклађености процедура и интерних аката из области финансирања и рачуноводства Управе, са релевантним законским прописима;
  • обављање и других послова по налогу директора Управе.

Одсек за финансирање

У Одсеку за финансирање обављају се следећи послови:

  • израда предлога финансијског плана Управе, текућих расхода, улагања у нефинансијску имовину–грађевинске објекте, опрему и развој;
  • анализа остварења и трошења средстава одобрених финансијским планом Управе;
  • припрема општих аката (правилници, одлуке) из области финансирања;
  • припрема упутстава за примену прописа из области финансирања, инвестиција и праћење њихове примене у унутрашњим јединицама Управе;
  • израда интерних периодичних извештаја о финансијско-материјалном пословању Управе и других извештаја;
  • израда тромесечних извештаја о извршењу буџета и осталих извештаја у складу са Законом о буџету;
  • учешће у изради програмских захтева и програмских решења за обраду рачуноводствено-финансијских података;
  • пријем, контрола и ликвидирање рачуноводствених исправа из редовног пословања и припрема за плаћање текућих расхода и плаћања за улагања у објекте, опрему и развој;
  • извршавање процедура предвиђених стручним упутством о раду трезора за измену буџетских апропријација и квота, преузимање обавеза и промену преузете обавезе, као и подношење захтева за плаћање са или без преузетих обавеза;
  • учешће у изради предлога за измену и допуну Уредбе о јединственој тарифи по којој се наплаћују накнаде за услуге које врши Управа;
  • израда предлога упутства за примену Уредбе о јединственој тарифи и припрема упутства о начину евидентирања обрачунате и наплаћене накнаде за услуге које врши Управа;
  • решавање захтева учесника у платном промету – повраћај тарифе, испостављање фактура банкама за извршене услуге исправки налога насталих уплатом јавних прихода и фактура по закљученим уговорима за обављене услуге платног промета;
  • обављање и других послова из делокруга рада Одсека, а по налогу помоћника директора Управе.

Одсек за рачуноводство

У Одсеку за рачуноводство обављају се следећи послови:

  • организовање послова рачуноводства Управе;
  • израда информација о финансијско - материјалном пословању по унутрашњим јединицама Управе (месту трошкова) и на нивоу Управе;
  • пријем, контирање и књижење рачуноводствених исправа за редовно пословање за текуће расходе, улагања у грађевинске објекте, опрему и развој;
  • припрема и обрачун других личних примања, пореза и доприноса из других личних примања;
  • уплата готовог новца;
  • обрачун дневица и уговора о делу и уговора о привременим и повременим пословима, закључених за потребе Управе;
  • вођење пословних књига за Управу – главна књига, дневник, помоћне књиге и евиденције;
  • усаглашавање рачуноводствених евиденција са главном књигом трезора Републике;
  • праћење остваривања наплате сопствених прихода по тарифи Управе;
  • израда обрачуна амортизације средстава и њихове ревалоризације;
  • припрема статистичких и других извештаја;
  • израда пореских обрачуна у складу са законом;
  • састављање и достављање финансијских извештаја који чине завршни рачун;
  • обављање и других послова из делокруга рада Одсека, а по налогу помоћника директора Управе.

Одсек за контролу

У Одсеку за контролу обављају се следећи послови:

  • спровођење контрола усклађености процедура и интерних аката из области финансирања и рачуноводства Управе, са релевантним законским прописима;
  • предлагање нових интерних аката и процедура из области финансирања и рачуноводства Управе и примена истих;
  • обављање и других послова из делокруга рада Одсека, а по налогу помоћника директора Управе.

Документа

Закони

Закон о буџетском систему
Закон о платном промету
Закон о платним услугама
Закон о порезу на доходак грађана

Правилници

Уредбе

Уредба о буџетском рачуноводству
Уредба о изгледу и начину попуњавања образаца који се уносе у Регистар запослених
Уредба о јединственој тарифи по којој се наплаћују накнаде за услуге које врши Управа за трезор
Уредба о накнади трошкова и отпремнини државних службеника и намештеника