Обавештавамо вас да се због проглашења ванредног стања на територији Републике Србије и спречавања ширења заразне болести COVID-19, шалтерски послови Управе за трезор неће се обављати у шалтер салама експозитура Управе за трезор до даљњег.
У прилогу се налази списак филијала Управе за трезор где ће се шалтерски послови несметано обављати, у складу са прописима (кликните на ПДФ фајл у продужетку).
У градовима и општинама у Србији отворени су кол центри за пружање помоћи грађанима у условима нових, ригорознијих мера које се односе на забрану кретања за грађане старије од 65 година.
Списак градова и општина са бројевима телефона можете преузети са нашега сајта (кликните на ПДФ фајл у продужетку).
Управа за трезор спроводи поступак прикупљања понуда у вези узимања у закуп пословног простора за смештај и чување архивске грађе. Овим путем позивају се сва заинтересована лица да доставе понуду у вези узимања у закуп пословног простора за смештај и чување архивске грађе (Позив за подношење понуда преузмите у прилогу). Саставни део Позива је Образац понуде дат у ПДФ формату. Додатна обавештења у вези са овим Позивом могу се добити електронским путем: dragana.mijalackovic@trezor.gov.rs
Управа за трезор спроводи поступак прикупљања понуда у вези сакупљања и транспорта неопасног отпада уз откуп обликовану по партијама.
Предмет откупа су тренутне и новонастале количине неопасног отпада у свим организационим јединицама Управе за трезор на територији Републике Србије.
Овим путем позивају се сва заинтересована лица да доставе понуду у вези сакупљања и транспорта неопасног отпада уз откуп, по партијама (комплетан позив за прикупљање понуда преузмите у прилогу). Саставни део Позива су Образац понуде (Образац бр. 1, Образац бр. 2 и Образац бр. 3) и Модели уговора за партију 1, партију 2 и партију 3) и сви дати у ПДФ формату.
У вези са применом члана 300. став 5. Закона о извршењу и обезбеђењу („Службени гласник РС“, бр. 106/15, 106/15 – аутентично тумачење, 113/17 – аутентично тумачење и 54/19) и очекиваних ефеката примене наведеног Закона, као и достављања исправних обавештења извршних поверилаца, у наставку се налази Образац 1. Обавештење о намери подношења предлога за извршење, које извршни поверилац доставља Управи за трезор.
Обавештења треба доставити на један од следећих начина:
Обавештавамо Вас да у периоду од суботе 07. децембра 2019. године од 07 ч. до недеље 08. децембра 2019. године до 23 ч. сервиси, контакт телефони и сајт Управе за трезор неће бити доступни због планираних радова на електроинсталацијама.
Управа за трезор спроводи поступак прикупљања понуда за откуп неопасног отпада.
Предмет откупа су тренутне и новонастале количине неопасног отпада у свим организационим јединицама Управе за трезор на територији Републике Србије. Овим путем позивају се сва заинтересована лица да доставе понуду у вези преузимања и транспорта неопасног отпада (комплетан позив за прикупљање понуда преузмите у прилогу).
Позив за прикупљање понуда са Обрасцем понуде (у PDF-у и Word-у) и моделом уговора.
Обавештавамо вас да од 01. марта 2019. године, почиње примена нових спецификација електронских формата за размену података, у складу са Прилогом 2. Одлуке о облику, садржини и начину коришћења образаца платних налога за извршење платних трансакција у динарима1, којом је повећан број карактера позива на број задужења, одобрења и сврхе плаћања.
Тренутна дужина елемената позива на број садржи максимално 20 карактера. У складу са Одлуком НБС број карактера у позиву на број је повећан на 23 карактера.
Извршена је неопходна промена у дужини јединственог податка за рекламацију и сврхе дознаке одређеног плаћања.
Сагласно Закону о буџету за 2019. годину, од 01. јануара 2019. уводе се у Систем за извршење буџета Републике Србије индиректни корисници буџетских средстава Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања.
Због преласка у Систем за извршење буџета Републике Србије, Управа за трезор ће извршити укидање подрачуна, на основу захтева индиректних корисника и збирног налога за укидање подрачуна потписаног од стране министра финансија.
Пренос средстава са подрачуна и укидање подрачуна индиректних корисника вршиће се по следећем терминском плану:
Обавештавамо вас да 31. децембра 2018. године престаје са радом интегрални систем платног промета (ИСПП).
Корисници који послове платног промета обављају путем интегралног система платног промета (ИСПП) потребно је да изврше прелазак на електронски сервис платног промета (еСПП) који је доступан од 01. јануара 2018. године.
На сајту Управе за трезор http://www.trezor.gov.rs/src/services/espp/ доступне су информације о основним функционалностима сервиса, висини накнада за коришћење, корисничко упутство као и потребна документација за приступ сервису.