Grb
MINISTARSTVO FINANSIJA REPUBLIKE SRBIJE
UPRAVA ZA TREZOR
Sektor za upravljanje procesima sistema javnih finansija

U Sektoru za upravljanje procesima sistema javnih finansija obavljaju se sledeći poslovi:

Planiranje i izgradnja strategije upravljanja sistema javnih finansija u skladu sa poslovnim potrebama Uprave

  • definisanje modela poslovanja i pravaca razvoja sistema za upravljanje javnim finansijama
  • uspostavljanje poslovnih pravila

Upravljanje poslovnim procesima

  • analiza strukture poslovnih sistema
  • definisanje nadležnosti i odgovornosti
  • uređenje poslovnih sistema
  • upravljanje poslovnim sistemima
  • definisanje modela poslovnog sistema za upravljanje javnim finansijama i njegovih podsistema
  • analiza rizika i definisanje preventivnih mera kroz analizu uticaja na poslovanje i plan kontinuiteta poslovanja (Business impact and Business continuity plan)

Upravljanje projektima

  • pokretanje projekta
  • analiza i planiranje projekta
  • definisanje krajnjeg projektnog zahteva
  • koordinacija i kontrola aktivnosti implementacije projekta
  • kontrola implementiranog rešenja
  • administracija implementiranog rešenja

Logistička podrška postojećim projektima i njihova harmonizacija

  • analiza efikasnosti rada sistema za upravljanje javnim finansijama
  • definisanje zahteva za izmenu/unapređenje sistema
  • administriranje korisnika postojećih i novih sistema javnih fianansija
  • kontrola i analiza poslovnih zahteva za izmenu postojećih procesa sistema javnih finansija, radi usaglašavanja sa postojećim propisima i drugim sistemima na koje izmena utiče

Stručna edukacija

  • stručna instruktaža, edukacije i usavršavanje u okviru propisa i poslovnih rešenja
  • organizovanje obuka za upotrebu servisa u nadležnosti Uprave

Administriranje krajnjih korisnika i Help Desk

  • administracija korisnika servisa za koje je Uprava nadležna
  • optimizacija komunikacije sa krajnjim korisnicima
  • efikasno rešavanje prijavljenh problema krajnjih korisnika
  • upravljanje Help Desk servisom