Uprava je organizovana na teritorijalnom principu sa sedištem u Beogradu, i sa 34 filijale i 110 ekspozitura na teritoriji Republike Srbije obavlja poslove definisane članom 93. Zakona o budžetskom sistemu („Službeni glasnik RS“ br. 54/09, 73/10, 101/10, 101/11, 93/12, 62/13, 63/13 - ispravka, 108/13, 142/14, 68/15 - dr. zakon, 103/15, 99/16 i 113/2017), kojim su propisane dužnosti i delokrug poslova Uprave za trezor.
-
Izvršenje budžeta
Upravljanje sredstvima Republike i devizno poslovanje, finansijsko planiranje i upravljanje likvidnošću
-
Budžetsko računovodstvo i izveštavanje
Računovodstveni poslovi, izrada finansijskih izveštaja, priprema računovodstvene metodologije
-
Informacioni sistem
Informacioni sistem Uprave za trezor omogućava servise na kojima se zasniva poslovanje Uprave
-
Javna plaćanja
Evidencija KJS, sistem računa u KRT-u, dinarski i devizni platni promet, prinudna naplata, poslovi sa gotovim novcem, fiskalna statistika
-
Centralizovani obračun primanja
Obračun zarada i drugih primanja zaposlenih, održavanje i čuvanje baze podataka zaposlenih, koji se odnose na njihova primanja
-
Pravni poslovi i poslovi kontrole poslovnih procedura
Pravni poslovi i kontrola poslovnih procedura
-
Upravljanje poslovnim procesima
Upravljanje procesima sistema javnih finansija
-
Poslovi po ugovoru
Ugovoreni poslovi Uprave za trezor