U Sektoru za materijalne resurse obavljaju se sledeći poslovi:
- priprema i izrada opštih akata iz delokruga rada Sektora;
- praćenje i primena propisa iz oblasti državne uprave, javnih nabavki, kancelarijskog poslovanja, protivpožarne zaštite, bezbednosti i zdravlja na radu, bezbednosti u saobraćaju i drugih oblasti koje se odnose na delokrug rada Sektora;
- davanje stručnih mišljenja i odgovora iz delokruga rada Sektora;
- saradnja sa nadležnim sektorima u Ministarstvu finansija i drugim nadležnim organima i organizacijama po pitanjima koja su međusobno povezana;
- koordinacija i poslovna komunikacija sa unutrašnjim jedinicama Uprave po pitanjima iz oblasti materijalnih resursa, javnih nabavki i drugim poslovima koji su međusobno povezani;
- opšti poslovi za Upravu, kao što su: vođenje evidencije o predmetima i aktima u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju, o održavanju, nabavci i servisiranju službenih vozila, kao i drugi administrativno-tehnički poslovi za potrebe rada Centrale;
- poslovi javnih nabavki;
- investiciono i tekuće održavanje objekata i opreme;
- vođenje evidencija o opremi u Upravi;
- usklađivanje rada organizacionih jedinica u sastavu Sektora;
- obavljanje i drugih poslova po nalogu direktora Uprave.
Odeljenje za materijalne resurse
U Odeljenju za materijalne resurse obavljaju se sledeći poslovi:
- stručno-tehnički i administrativni poslovi iz oblasti delokruga rada Odeljenja;
- poslovi u vezi sprovođenje mera koje se odnose na održavanje, obnavljanje, unapređivanje sredstava u javnoj svojini i izvršavanje zakonskih i drugih obaveze u vezi tih sredstava;
- poslovi u vezi tekućeg i kapitalnog održavanja poslovnih zgrada (rekonstrukcije, adaptacije, investiciono održavanje) i tekućeg održavanja administrativne opreme, opreme za javnu bezbednost opreme za proizvodnju, motorne, nepokretne i nemotorne opreme i praćenje realizacije zaključenih ugovora;
- poslovi u vezi upravljanja pokretnim i nepokretnim stvarima u javnoj svojini Republike Srbije;
- priprema akata u vezi načina raspolaganja pokretnim i nepokretnim stvarima, vođenje evidencija o pokretnim i nepokretnim stvarima u javnoj svojini kojima raspolaže Uprava, unošenje i ažuriranje podataka o nepokretnostima u informacioni sistem nepokretnosti RS;
- priprema i praćenje realizacije sporazuma o načinu podele troškova nastalih zajedničkim korišćenjem nepokretnost u javnoj svojini Republike Srbije koji su raspoređeni na korišćenje Ministarstvu finansija;
- priprema dokumentacije i postupanje u vezi uknjižbe i legalizacije nepokretnosti;
- priprema i praćenje realizacije sporazuma o korišćenju poslovnog prostora koje Uprava koristi u zgradama jedinica lokalnih samouprava;
- priprema postupaka i praćenje realizacije ugovora o zakupu poslovnog prostora sa pravnim i fizičkim licima;
- priprema i praćenje realizacije sporazuma o održavanju zajedničkih delova nepokretnosti sa stambenim zajednicama;
- priprema instrukcije o načinu prikupljanja podataka o godišnjim potrebama unutrašnjih jedinica Uprave u vezi nabavke dobara, usluga i radova, objedinjavanje podataka u vezi vrsta i količina dobara, usluga i radova i utvrđivanje procenjenih vrednosti za izradu Finansijskog plana i Plana nabavki za Upravu;
- priprema tehničkih specifikacija za dobra, usluge i radove, istraživanje tržišta na osnovu utvrđenih specifikacija dobara, usluga i radova, priprema naloga za pokretanje postupaka javnih nabavki koje se planiraju na predlog Sektora za materijalne resuse;
- poslovi u vezi protivpožarne zaštite i obuke zaposlenih;
- poslovi u vezi bezbednosti i zdravlja na radu;
- poslovi u vezi zaštite lica, imovina i poslovanja Uprave, kao i tehničke zaštite objekata i zaposlenih;
- poslovi u vezi korišćenja i održavanja tehničke ispravnosti službenih automobila Uprave;
- izrada redovnih izveštaja o utrošku goriva i stanju službenih automobila i utrošku sredstava za putarinu, osiguranja, tehničkih pregleda i registracije sužbenih automobila;
- praćenje kretanja i upotrebe službenih vozila putem GPS-a;
- organizovanje prevoza zaposlenih i opreme;
- vođenje evidencije o zdravstvenim pregledima zaposlenih na radnom mestu vozača;
- poslovi u vezi prijema kancelarijskog i ostalog potrošiog materijala i vođenja centralnog magacina;
- poslovi u vezi primopredaje opreme i nematerijalne imovine i vođenje magacina osnovnih sredstava;
- prijem, kontrola i unos u centralnu evidenciju računa svih vrsta osnova za naplatu i postupanje sa osnovima za naplatu koji nisu podobni za plaćanje;
- poslovi u vezi pripreme ugovora o pružanju komunalnih i drugih usluga na koje se ne primenjuje Zakon o javnim nabavkama i vođenja evidencije o zaključenim ugovorima;
- poslovi u vezi upotrebe i čuvanje pečata u skladu sa Zakonom o pečatu državnih i drugih organa;
- poslovi u vezi obaveza Uprave u skladu sa Zakonom o odbrani;
- poslovi u vezi primene odredbi Zakona o tajnosti podataka;
- poslovi u vezi organizacije popisa nefinansijske i finansijske imovine i obaveza u Upravi;
- poslovi u vezi postupka otuđenja rashodovane opreme i inventara;
- poslovi u vezi izrade zahteva za refundiranje troškova nastalih zajedničkim korišćenjem poslovnih zgrada i izrade faktura za otuđenu opremu i potrošne materijale;
- prijem i ekspedicija pošte;
- arhiviranje dokumentacije koja nastaje u radu Uprave;
- umnožavanja i koričenje dokumentacije;
- organizovanje rada telefonske centrale;
- obavljanje kurirskih poslova;
- obavlja tehničko-organizacione poslove u vezi sa održavanjem sastanaka;
- poslovi u vezi priprema akata kojima se propisuju postupanja zaposlenih u realizaciji poslova iz nadležnosti odeljenja;
- poslovi u vezi prikupljanja i objedinjavanja podataka iz delokruga rada sektora a na osnovu zahteva državnog tužilaštva i drugih organa;
- koordinacija i poslovna komunikacija sa unutrašnjim jedinicama Uprave po obavljanju međusobno povezanih poslova; - obavljanje i drugih poslova po nalogu pomoćnika direktora Uprave.
Grupa za kontrolu i održavanje objekata i opreme
U Grupi za kontrolu i održavanje objekata i opreme obavljaju se sledeći poslovi:
- pružanje tehničke podrške u primeni programskog paketa Sirijus u vezi baze osnovnih sredstava;
- nadziranje redovnih i vanrednih popisa u Centrali i filijalama;
- izrada akata i analiziranje podataka u vezi sredstava koja se nalaze u bazi osnovnih sredstava;
- praćenje primene procedura propisanih stručnim uputstvima o radu Uprave i drugih internih uputstava kojima se reguliše način vođenja poslovnih knjiga i pomoćnih evidencija;
- pripremanje podataka i učestvovanje u izradi predloga finansijskog plana Uprave;
Odeljenje sadrži:
Grupa za planiranje i tehničku zaštitu
U Grupi za planiranje i tehničku zaštitu obavljaju se sledeći poslovi:
- priprema instrukcije o načinu prikupljanja podataka o godišnjim potrebama unutrašnjih jedinica Uprave u vezi nabavke dobara, usluga i radova;
- objedinjavanje podataka u vezi vrsta i količina dobara, usluga i radova i utvrđivanje procenjenih vrednosti za izradu Finansijskog plana i Plana nabavki nabavki za Upravu;
- priprema tehničkih specifikacija za dobara, usluge i radove;
- istraživanje tržišta na osnovu utvrđenih specifikacija dobara, usluga i radova;
- priprema naloga za pokretanje postupaka javnih nabavki koje se planiraju na predlog Sektora za materijalne resuse;
- poslovi u vezi sprovođenje mera koje se odnose na održavanje, opreme za javnu bezbednost i praćenje realizacije zaključenih ugovora.
Grupa za upravljanje voznim parkom
U Grupi za upravljanje voznim parkom obavljaju se sledeći poslovi:
- poslovi u vezi korišćenja i održavanja tehničke ispravnosti službenih automobila Uprave;
- priprema redovnih izveštaje o utrošku goriva i stanju službenih automobila i utrošku sredstava za putarinu;
- poslovi u vezi stanja osiguranja, tehničkih pregleda i registracije sužbenih automobila;
- poslovi praćenja kretanja službenih vozila putem GPS-a, organizacija prevoza zaposlenih i opreme, vođenje evidencije o zdravstvenim pregledima zaposlenih na radnom mestu vozača, obavljanje i drugih poslova po nalogu neposrednog rukovodioca.
Centar za prijem i ekspediciju pošte
U Centru za prijem i ekspediciju pošte obavljaju se sledeći poslovi:
- prijem, otvaranje, pregledanje, raspoređivanje, evidentiranje, združivanje, dostavljanje predmeta i akata organima i unutrašnjim organizacionim jedinicama; čuvanje predmeta, razvođenje i arhiviranje predmeta;
- izdvajanje i priprema pošte za ekspedovanje, frankiranje i otpremanje pošte preko poštanske službe i internom dostavom putem kurira;
- neposredni prijem podnesaka od stranaka; informisanje i pružanje osnovnih informacija strankama u vezi podnesaka;
- čuvanje arhiviranih predmeta i odvajanje arhivske građe od bezvrednog registraturskog materijala;
- izlučivanje i uništavanje bezvrednog registraturskog materijala;
- određivanje kratkog sadržaja predmeta za unošenje i čuvanje podataka u sistemu za automatsku obradu podataka;
- evidentiranje akata u osnovne evidencije kancelarijskog poslovanja putem savremene informacione tehnologije;
- vođenje posebnih evidencija za službena glasila, časopise i račune;
- obavljanje i drugih poslova po nalogu neposrednog rukovodioca.
Odsek za javne nabavke
U Odseku za javne nabavke obavljaju se poslovi:
- izrada, izmena i dopuna Plana javnih nabavki Uprave u skladu sa finansijskim planom Uprave;
- planiranje dinamike javnih nabavki u skladu sa odobrenim sredstvima;
- pripremanje dokumentacije za sprovođenje postupaka javnih nabavki: dobara, usluga i radova; izrada konkursne dokumentacije, izmene i dopune konkursne dokumentacije;
- izrada dodatnih informacija ili pojašnjenja u vezi sa pripremanjem ponude;
- izrada akata u postupku javne nabavke (odluka, rešenja, poziva, oglasa, zapisnika, izveštaja, obaveštenja i dr.); - objavljivanje oglasa o javnim nabavkama na Portalu javnih nabavki, internet stranici Uprave i Portalu službenih glasila Republike Srbije i bazi propisa;
- organizovanje javnog otvaranja ponuda;
- ocenjivanje ponuda i izrada izveštaja o stručnoj oceni ponuda;
- unošenje podataka u softver Uprave za zajedničke poslove republičkih organa radi sprovođenja postupaka centralizovanih javnih nabavki;
- sprovođenje postupaka javnih nabavki u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i podzakonskim aktima donetim na osnovu Zakona;
- izrada i zaključenje ugovora o javnoj nabavci sa izabranim ponuđačima;
- praćenje utroška sredstava po zaključenim ugovorima o javnim nabavkama;
- provera cena i tržišta radi utvrđivanja procenjene vrednosti javne nabavke;
- izrada tromesečnih izveštaja o postupcima javnih nabavki i zaključenim ugovorima o javnim nabavkama i dostavljanje u elektronskoj formi Upravi za javne nabavke;
- prethodna provera zahteva za zaštitu prava;
- donošenje predloga odluke po zahtevu za zaštitu prava;
- dostavljanje odgovora Republičkoj komisiji za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki i potrebne dokumentacije iz postupka javne nabavke;
- postupanje po donetim odlukama Republičke komisije;
- priprema predloga akta za Vladu o pribavljanju i raspolaganju stvarima u svojini Republike Srbije, dostavljanje izveštaja nadležnim organima;
- priprema direktiva i drugih internih akata iz oblasti javnih nabavki;
- priprema i sprovođenje internog plana za sprečavanje korupcije u javnim nabavkama, praćenje i proučavanje zakonskih i drugih propisa;
- ostvarivanje saradnje sa organima nadležnim za poslove javnih nabavki, izrada informacija i izveštaja iz delokruga Odseka, poslovna komunikacija sa organizacionim jedinicama Uprave i obavljanje drugih poslova po nalogu pomoćnika direktora.