U Sektoru za ljudske i materijalne resurse obavljaju se sledeći poslovi:
- priprema i izrada opštih akata iz delokruga rada Sektora;
- praćenje i primena propisa iz oblasti državne uprave, radnih odnosa, penzijsko-invalidskog i zdravstvenog osiguranja, javnih nabavki, kancelarijskog poslovanja, protivpožarne zaštite, bezbednosti i zdravlju na radu, bezbednosti u saobraćaju i drugih oblasti koje se odnose na delokrug rada Sektora;
- davanje stručnih mišljenja i odgovora iz delokruga rada Sektora;
- saradnja sa nadležnim sektorima u Ministarstvu finansija, Službom za upravaljanje kadrovima i drugim nadležnim organima i organizacijama po pitanjima koja su međusobno povezana;
- koordinacija i poslovna komunikacija sa unutrašnjim jedinicama Uprave po pitanjima iz oblasti ljudskih i materijalnih resursa, javnih nabavki i drugim poslovima koji su međusobno povezani;
- vođenje informatičke baze podataka za kadrovsku evidenciju u Upravi;
- opšti poslovi za Upravu i Centralu, kao što su: vođenje evidencije o predmetima i aktima u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju, o održavanju, nabavci i servisiranju službenih vozila, kao i drugi administrativno-tehnički poslovi za potrebe rada Centrale;
- poslovi javnih nabavki;
- investiciono i tekuće održavanje objekata i opreme;
- vođenje evidencija o opremi u Upravi;
- usklađivanje rada organizacionih jedinica u sastavu Sektora;
- obavljanje i drugih poslova po nalogu direktora Uprave.
Odeljenje za ljudske resurse
U odeljenju za ljudske resurse obavljaju se sledeći poslovi:
- normativni, studijsko–analitički poslovi na izradi dokumenata u cilju upravljanja ljudskim resursima u Upravi i nacrta plana kadrova u Upravi;
- praćenje, funkcionalno analiziranje i predlaganje mera za racionalnije i efikasnije obavljanje poslova u Upravi i priprema i izrada akata o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u Upravi;
- predlaganje oblika i sadržine stručnog usavršavanja i izrada programa posebnog stručnog usavršavanja u Upravi;
- normativni i stručno-operativni poslovi koji se odnose na pripremu i izradu nacrta i predloga opštih akata kojima se uređuju prava i dužnosti iz radnog odnosa zaposlenih u Upravi;
- praćenje primene zakona i drugih propisa iz oblasti državne uprave, radnih odnosa u državnim organima, penzijsko-invalidskog i zdravstvenog osiguranja i oblasti zapošljavanja;
- vođenje i upravljanje informatičkom bazom podataka iz kadrovske evidencije u Upravi, kao delu jedinstvenog informacionog sistema za upravljanje ljudskim resursima državne uprave;
- obrada i ažuriranje podataka od kojih zavisi upis u kadrovsku evidenciju Uprave i izrada analiza, izveštaja i drugih potrebnih evidencija na osnovu podataka o zaposlenima u Upravi;
- priprema dokumentacije za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta i nameštenika u Upravi, putem internog i javnog konkursa i s tim u vezi sprovođenje postupka stupanja na rad novoprimljenih državnih službenika i nameštenika u Upravi;
- priprema i izrada rešenja kojima se odlučuje o pravima i dužnostima zaposlenih u Upravi, kao i rešenja o vrednovanju, ocenjivanju i napredovanju zaposlenih;
- priprema i izrada ugovora iz oblasti rada van radnog odnosa;
- koordinacija i poslovna komunikacija sa unutrašnjim jedinicama Uprave po poslovima koji su međusobno povezani;
- stručno-tehnički i administrativni poslovi za potrebe rada Disciplinske komisije u Upravi i vođenje evidencije o izrečenim disciplinskim kaznama;
- vođenje propisanih evidencija iz oblasti rada;
- staranje i čuvanje dokumentacije iz radnog odnosa u Centrali, u vidu klasične datoteke sa personalnim dosijeima zaposlenih, kao i obrada propisane dokumentacije u vezi sa ostvarivanjem prava na penzijsko-invalidsko, zdravstveno i kolektivno osiguranje;
- davanje stručnih mišljenja u vezi sa primenom propisa iz radnog odnosa;
- izrada izveštaja, informacija i drugih pregleda koji proizilaze iz delokruga rada Grupe;
- priprema podnesaka (odgovori na tužbe, žalbe, revizije i drugi pripremni podnesci) za potrebe zakonskog zastupnika u postupku radnih sporova koje su pokrenuli zaposleni ili Uprava;
- tehničko-operativni i administrativni poslovi koji se odnose na evidentiranje akata koji su nastali u Grupe;
- obavljanje i drugih poslova od važnosti za ljudske resurse Uprave, a po nalogu pomoćnika direktora Uprave.
Odeljenje sadrži:
- Grupu za radno-pravne odnose
- Grupu za selekciju i razvoj ljudskih resursa
Odeljenje za materijalne resurse
U Odeljenju za materijalne resurse obavljaju se sledeći poslovi:
- stručno-tehnički i administrativni poslovi iz oblasti delokruga rada Odeljenja;
- osiguranje imovine, bezbednosti u saobraćaju, zabrane pušenja u zatvorenim prostorijama, bezbednosti i zdravlja na radu i drugim oblastima koje proizilaze iz delokruga rada Odeljenja;
- priprema podataka o godišnjim potrebama unutrašnjih jedinica Uprave u vezi nabavke dobara, usluga i radova za izradu godišnjeg Plana nabavki za Upravu;
- praćenje i primena propisa iz oblasti protivpožarne zaštite i zaštite na radu;
- izrada planova - akata o proceni rizika u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu;
- vršenje kontrole i davanje saveta u planiranju, izboru, korišćenju i održavanju sredstava za rad, opasnih materija, sredstava i opreme za ličnu zaštitu na radu;
- praćenje u vezi stanja sa povredama na radu i profesionalnim oboljenjima i izveštavanje sa predlozima mera za otklanjanje istih;
- vođenje evidencije o tehničkoj opremljenosti i održavanju administrativne opreme u Upravi;
- praćenje održavanja poslovnih zgrada, instalacija, uređaja, inventara i opreme u Centrali i unutrašnjim organizacionim jedinicama;
- obezbeđivanje vršenja nadzora u toku izvođenja radova na investicionom i tekućem održavanju zgrada, zaštite spomenika kulture i drugih oblasti od značaja za rad Uprave i vođenje evidencija o istom;
- staranje o poslovnom prostoru nad kojim pravo upravljanja ima Uprava i vođenje evidencije o poslovnom prostoru Uprave;
- sprovođenje priprema u vanrednim situacijama Uprave;
- raspored osnovnih sredstava u poslovnim zgradama Uprave, kao i zaduživanje i razduživanje zaposlenih Centrale sa osnovnim sredstvima, sitnim inventarom i alatom, nabavka časopisa i stručne literature;
- vođenje magacina sitnog inventara, repromaterijala, kancelarijskog i ostalog materijala i njihovo raspoređivanje;
- fakturisanje materijala i usluga i obrada dokumentacije ulaza i izlaza robe iz magacina;
- obračun utroška goriva službenih automobila i korišćenje i održavanje voznog parka Uprave;
- prodaja rashodovanih osnovnih sredstava i sitnog inventara;
- obezbeđenje izrade premera i predračuna za izvođenje radova na održavanju poslovnih zgrada;
- vođenje evidencija iz delokruga rada Odeljenja;
- koordinacija i poslovna komunikacija sa unutrašnjim jedinicama Uprave po obavljanju međusobno povezanih poslova;
- obavljanje i drugih poslova nalogu neposrednog rukovodioca.
Odeljenje sadrži:
- Grupu za kontrolu i održavanje objekata i opreme
- Centar za prijem i ekspediciju pošte
Odsek za javne nabavke
U Odseku za javne nabavke obavljaju se sledeći poslovi:
- analiza i praćenje propisa koji se tiču javnih nabavki i staranje o njihovoj pravilnoj primeni;
- izrada godišnjeg plana javnih nabavki za Upravu i učešće u pripremi finansijskog plana Uprave;
- izrada konkursne dokumentacije za sprovođenje postupaka javnih nabavki;
- stručno-operativni poslovi za potrebe komisija i neposredno učešće u radu komisija u sprovođenju postupaka javnih nabavki;
- sprovođenje poslova nabavki osnovnih sredstava, rezervnih delova, sitnog inventara, potrošnog materijala, usluga izvođenja radova; namirnica za restoran i kafe kuhinju;
- vođenje evidencija o sprovedenim postupcima javnih nabavki i sastavljanje izveštaja nadležnom organu za javne nabavke;
- davanje stručnih mišljenja i odgovora strankama u postupku javnih nabavki, kao i odgovora na zahteve Komisije za zaštitu ponuđača;
- koordinacija i poslovna komunikacija sa unutrašnjim jedinicama Uprave na pripremi konkursne dokumentacije za sprovođenje postupka javnih nabavki;
- obavljanje i drugih poslova nalogu neposrednog rukovodioca.